2012. január 3., kedd

Dallas újra!

Én örülök és várom a folytatást bár az eredeti sorozattal nem lehet versenyezni szerintem. A folytatásban megtartották a Jockey-t és Bobbie-t alakító színészeket illetve Samantha-át.
Sajnálom,hogy a többiek nem lesznek benne - legalábbis most úgy tűnik - de azért remélem viszont látunk majd jól bevált Dallas-elemeket, mint pl.: whiskey-zés kristály pohárból:)
És remélem,hogy nem csinálnak belőle Született feleségek-szerű abszurditásba hajló katyvaszt - hanem megtartották az eredeti dramaturgiát.

Én azért is imádtam a sorozatot mert bár zsenge korom ellenére nem mindig értettem a cselekményt, a szép ruhákhoz volt szemem:) Mindig alig vártam, hogy Pamela, Samantha vagy éppen Lucy mikor öltözik át új ruhába. Ha erre a sorozatra gondolok, akkor mindig a selyem, lágy esésű ruhák, blúzok, a csillogó szájfények, óriás klipszek és az elegáns clutch-ok lebegnek előttem. Ilyet gondolom az új sorozatban nem fogunk már látni...de remélem az igényes és eredeti stylist munkára odafigyelnek majd...szerintem ez is hozzájárult ahhoz, hogy a sorozat különleges lett és népszerű a hölgyek körében. 
Meg is jött az ihlet - azt hiszem összedobok egy szettet Dallas módra - nézzetek ide holnap milyen lett!


Lucy overálja zseniális






 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése