2012. január 16., hétfő

Golden Globe 2012

Mi mással kezdhetném a hetet, mint a tegnap esti Golden Globe díjátadással? Terveztem, hogy készítek egy best dressed és egy worst dressed összeállítást - eddig ezt mindig fejben tettem majd összevetettem a nagyobb sajtók hasonló listáival, hogy vajon én hozzájuk képest mit gondoltam. Most, hogy van a blog ezt már nem csak fejben tehetem...viszont legnagyobb sajnálatomra úgy tűnt, hogy ezúttal mindenkinek sikerült jól választania!
Búúúú :(.... kritizáló énem betevő nélkül maradt....na de jobban megnézve azért volt 2-3 ruha ami csak bekerült ebbe a kategóriába. :)
A többi sztár csillagos ötös - minden stylist fellélegezhet nem lesz kirúgva senki!
Ti mit gondoltok? Ki volt a legszebb?



Best Dressed - F&M szerint

Nicole Versace-ban - tökéletes

Freida Pinto  - Prada-ban. Semmi cifrázás

Salma Hayek - Gucci

Natalie Portman - Lanvin




Worst Dressed - Akinek nem jött össze...F&M szerint

Kelly Osbourne - hableány találkozása Sörnyella De Frásszal


Lea Michele - kigyúrt női body-builder, Medveczky Ilonával keresztezve

Sarah M. Gellar - hát....no comment


2 megjegyzés:

  1. nekem speciel a fehér ruhák tetszettek a legjobban. Kelly osbourne és sarah michelle gellar gáz volt.

    VálaszTörlés
  2. Igen, elég erős volt a "bridal" vonal idén, kíváncsi vagyok, hogy az Oscaron mit lesznek.Megnéztem Kelly osbourne-t még egyszer...jjjj nem jobb :)

    VálaszTörlés