2012. január 4., szerda

Kérésre...

Ezt a szettet  "legeslegjobbabb" barátnőmnek állítottam össze - a kérés az volt, hogy találjak ki  egy koktélozós-szórakozós-kimenős szerelést a karácsonyi sale aktualitásaiból.
Nem rohantam azonnal felderíteni a terepet mert rögtön beugrott egy ruha ami szerintem tökéletesen állna rajtad kedves A! :) A többi pedig jött magától. Érzés alapján szoktam összeválogatni a cuccokat, nincs benne sok frinc-franc, geometrikus mintájú ruha amihez tökéletesen passzol ez a típusú csizma.(Kettőt is tettem be ha már van választék.)
A kiegészítők pedig (főleg a karkötő) szintén geometrikus már ami a mintát illeti -  de közben az anyaga miatt(fa, igazgyöngy hatású kövek valamint pici rézgyöngyök) adnak egy csavart az egésznek és sokkal kifinomultabb tőle a hatás. (szerintem)

A kis táska pedig tónusában hasonló kiegészítő szín - nekem ugyan ilyen van ó ezüstben és nagyon szép,de ez a bordó ide most jobban illik.

Remélem tetszik A?! Fogvacogva várom a reakciót...ha igen, akkor indulunk beszerzőre - jaj annak aki levadássza ezeket a darabokat előlünk :)



2 megjegyzés:

  1. Kösziiiii!:-)Nagyon-nagyon tetszik minden! Remélem úgy fog állni, ahogy megálmodtad! Nagyon ügyi vagy, én magamtól biztos nem ezeket válogattam volna össze! Alig várom már, hogy beszerzőkörútra induljunk!!!

    VálaszTörlés