2012. január 5., csütörtök

Pamela Ewing - újragondolva

Elkészültem a Dallas-ihletésű outfit-tel! Pamelát választottam, mert neki tetszik leginkább a stílusa: nagyon kifinomult, elegáns - mégis mivel egy fiatalabb karakter lendületesebb és merészebb, mint pl. Samantha volt.
Ez a két összeállítás persze a mai modern Dallas-ra vonatkozik, azaz mit venne fel most Pamela?
Először selyem blúzos, szofisztikáltabb szettre gondoltam de aztán találtam két tök jó overállt amik szerintem nagyon passzolnának egy mai modern és vagány Pamelához.
A natúr szájfény barnás csillogással és a szintén natúr körömlakk kötelező, csak úgy, mint a bronzosító amit sokat használtak Pamelán.
Remélem tetszik nektek és visszaadja azt a hangulatot amit szerettem volna. Lehet, hogy a jövőben csinálok hasonló postot filmek ihlette összeállításokra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése