2012. február 16., csütörtök

Vágyaim tárgya/ I have a crush...

...ez a táska a Mango-tól. Nem találni már hetek óta sehol és mivel ez a téli kollekcióból van, az esélyeim egyre szerényebbek :( Én bénáztam el a dolgot, nézegettem,nézegettem...vártam, hogy kicsit szimpatikusabb legyen az ára...majd mikor már kellően belezúgtam, volt nincs, kipakolták a boltból. :(
Pedig esküszöm amíg  csak nézegettem mindenhol ott voltak,több darab is. Most, hogy már sehol sem kapni, egyre jobban kell, már elképzeltem, hogy mi mindennel tudom majd hordani! Állítólag lehet, hogy a Premier Outletbe viszik a megmaradt téli leárazás táskáit - de eddig még nem találkoztam vele - igaz, csak egyszer néztem (= a valóságban ez úgy zajlott, hogy a barátom megértve a helyzet súlyosságát elment megnézni, de sajnos nem talált)
Szóval ez egy felhívás, ha valaki lát ilyen táskát szóljon! Esetleg a Polgáron lévő outletben lehet ... vagy esetleg valaki eladná mert neki nem kell :) Köszi!

...on this bag from Mango. I simply couldn't find one in the past weeks and since its from 2011 winter collection my chances are quite weak.:( Its totally my fault, I was being shy, only looking...waiting for the sales...and right after I fell in love and really wanted to have it it was gone...:( I was actually saw myself wearing it with different outfits...my bad.
I swear I saw these bags everywhere in Mango for a long time...and now when its totally out I want it more :)
Maybe they will be again available at the Premier outlet stores  but so far I haven't met them - ok I checked only once (= in reality my boyf understood the importance of the situation and he passed by and checked it. Hero....but with no luck)
So the mission is on: if ANYONE sees this bag drop me a line asap! But pls do not attack anyone for it on the streets ;-)
Thank you!


1 megjegyzés:

  1. Néztem nálunk online, itt is elfogyott. Nekem is tetszene + hozzá egy leopárd (?) mintás balerina :)

    VálaszTörlés