2012. február 20., hétfő

A virágos ruha/ The flowery dress

Még januárban írtam a ruháról (itt)- mint nagy kedvenc a Mangonál. Három összeállítást is készítettem vele, mert szerintem rendkívül jól variálható, ami lehet első ránézésre nem nyilvánvaló, mivel elég harsány színű a ruha.
A téli leárazáson szúrtam ki, a boltban ez volt az utolsó darab, ráadásul S-es méret - mi ez ha nem a sors? ;-)
Már nagyon várom, hogy melegebb legyen és többet hordhassam, addig is íme a téli verzió. Imádom ezt a ruhát!

I posted this dress back in January (here) - it was my favourite item from Mango. I created 3 different looks to show you how versatile this dress is -  for most people it might be too harsh at 1st sight  but I think its really an all-round dress.
 I spotted it at Mango sales as last piece, what is more: in size small, so it was fate. ;-)
I'm waiting for the warm weather to wear it more, but until this happens, here is the winter-version. 
I love this dress!







ruha/dress: mango   mellény/gilet: promod  csizma/boots: mango touch
óra/watch: guess  karkötők/bracelets: morellato, asos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése