2012. március 13., kedd

Haj eset /The hair case

Körülbelül másfél éve kezdtem el növeszteni a hajam, előtte jó pár évig elég rövid volt - najó mihez képest? Szóval olyan bob-os frizkóm volt, hol rövidebb hol kicsit hosszabb. Ezt is nagyon szerettem, de most, hogy hosszú,  imádom!
Persze több macera, de én élvezem a törődést, hogy besütögetem, kitalálok új frizurát, feltűzöm, ballerina kontyot csinálok stb. Van akinek nem áll rá a keze meg nincs kedve bajlódni...engem megnyutat. :) Hajat mosni utálok, de szerencsére gyorsan szárad és a formázás már tiszta élvezet. haha! most lebuktam. Gondoltam megosztom a kedvenc hajápolóim, hátha érdekes lehet és adok hasznos tippeket. Nekem zsírosodásra hajlamos a hajam, viszont mióta beálltam egyféle samponra és balzsamra, sokkal jobb lett a helyzet! A samponon is ok múlt,de azon is, hogy abbahagytam a kifejezetten zsírosodásra hajlamos hajra készített szereket és elkezdtem hidratáló, tápláló sampont használni és bevált! Mégpedig a TIGI.

I've started to let my hair grow about 1,5 year ago - previously I always had short hair - kind of bob-style, once shorter other time longer version. I liked it very much, but now that my hair is long I just LOVE it!
Of course its more work, but I like it: to create new looks, curl it, flat iron it, balerina buns & co. Some don't like this fuss... but it makes me calm :) I hate washing my hair, but luckily it dries really fast and creating hair styles after this its just  pure joy. Haha, now you got me. I thought I share my favourite hair stuff with you, maybe its useful. I have a greasy hair normally, but after I started to use one specific shampoo it got a  lot better! I think its becasue of the shampoo but also the fact that I gave up using shampoos for greasy hair. This one is a moisturizer and it works like heaven! Its a TIGI.

The smell is tropical and last really long! Trópusi illattal ami sokáig megmarad
Nem olcsó de 750ml, ami nekem majdnem 1 évig kitartott. A szintén 750ml balzsamot pedig már több, mint 1 éve használom és még kb. 3 hónapnyi adag van benne.
Its not cheap, but 750ml for me it lasted almost 1 year. The conditioner which is also 750ml size is still not empty I use it more then a year now!
Eper illattal és volumen növélő - With strawberry scent and volume effect

I use this shampoo now and its great! After I finished my conditioner I will buy this matching one. Most ezt a sampont használom és szuper! Miután elhasználtam a másik balzsamot ezt fogom megvenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése