2012. március 2., péntek

MACfőzött!

A napokban meghívást kaptam a MAC-től:  esti zárás utáni shop party-ra. Jól hangzik ugye? Előző munkahelyemen sokat dolgoztam velük és onnantól kezdve hűséges MAC használó vagyok :) Nincs mese beszippantott a dolog! Na nem mintha bánnám...:) és igazából nem is volt nehéz dolguk, mert a termékek fantasztikusak, állandóan valami újdonsággal jönnek elő - azaz újdonságokkal, mert szinte kifogyhatatlan az eszköz és ötlettáruk. Olyanok, mint egy hiper-szuper fejlesztő laboratórium, mely mindig fényévekkel jár a kor előtt...a többi smink márka meg őket utánozza. Jól és rosszul. (na jó ez lehet nagy általánosítás volt...de én így érzem)
Szóval visszatérve az eseményre: a következő kollekciókba kukkanthattunk be, azaz belenyúltunk, kipróbáltuk, felkentük stb. Valamint egy modell lányon be is mutattak egy aktuális trendet - lehetett volna több is, mert nagyon látványos volt. Ez most korallos, neonos, kicsit vizesen fénylő smink lett a SHOP MAC kollekcióból. (Bocsi a kissé silány minőségű képekért.)

Nagyon cuki volt ez a MAC-lány

A modell sminkjéhez a középső szemhéj palettát használta, a narancsos pirosítóval

készül a smink...azért a sminkes rúzsa is eléggé ott volt!

kész

éppen egy vad kék szemhéj púderben nyúlkálok




4 megjegyzés:

  1. Ilyen meghívásnak én is örülnék!
    Kicsit elfogult vagy a márkát illetöen- valszeg én is az lennék a helyedben-, de az a nagy igazság, hogy nagyon változó a minösége, ahogy hallom, olvasom sok helyen egyre rosszabb. A rengeteg, limitált kollekciók állítólag a márka rovására mennek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság,h eddig még nem csalódtam egy termékükben sem - persze közel sem próbáltam mind. Nézzétek el ezt a mániám :)

      Törlés
    2. Kicsit félek az ilyen korallos neonos színektől...Vagy csak ki kellene próbálni? és ... Kék szemhez mennyire megy szted Vera?

      Törlés
  2. Szerintem simán mehet :) Én eddig egy neonos narancsos rúzst vettem, merész de hozzá diszkréten sminkelek és kicsit szokni kell, de öltöztet! Ha a MACnél veszel akkor bármit kipróbálhatsz ott és ami tetszik hazaviszed.
    Vagy veszel valami nagyon olcsót,csak a szín miatt és ha tetszik, akkor vehetsz egy jobb minőségűt.

    VálaszTörlés