2012. május 29., kedd

Horgolt sort - Crochet short

Az idei nyár egyik kedvence lesz és bár jelenleg az idő nem enged meg holmi sortokban rohangálást, azért lesz még nyár és én egyre jobban vágyom egy ilyen szép nacira. Lehet az horgolt, vagy csipke, szerintem szuper nőies! A fejemben már számtalan szettet összeállítottam - ugyanis én nem szeretek és nem is veszek olyan ruhadarabot amit ne tudnék kihasználni. Akkor veszek meg valamit,ha tudom, hogy változatosan tudom majd hordani. Egyrészt nincs korlátok nélküli gardróbom, se pénztárcám, amit veszek ruhát azt szeretem hordani és lehetőleg változatosan, mert ugyan az az összeállítás unalmassá válhat számomra és akkor nem hordom inkább, és ettől meg azért van rossz kedvem mert pénzkidobás :) Na szóval pár indokot összeszedtem,hogy miért is vegyek ilyen sortot, figyelembe véve ruhatáramat. Nektek hogy tetszik? Ti hordanátok? Köszi az olvasást, követést...kommentálást:)
Az állandó sort az összeállításokban: River Island (katt)

Irodai szett, munkába, találkozókra/Office outfit
Szerintem lehet munkába is ilyen sortot felvenni (a legtöbb helyre) ha a felső részben konzervatívak vagyunk: azaz zártabb felső, könnyű pamut blézerrel, visszafogott színekben.
táska/bag:zara  zakó/jacket:zara  gyűrű/ring:h&m  cipő/shoes:zara

Szaladgálós meleg tavaszi
Ha nincs 30fok, de meleg az idő, akkor egy könnyű farmer inggel és lapos bokacsizmával igazán vagány lehet!  De nem tudtam megállni, hogy ugyan ezt ne képzeljem el magas talpú szandival.:)

ing/shirt:mango  halálfejes gyűrű&fülbevaló/skulls earrings&ring:h&m karkötő/bracelet:h&m
bokacsizma/ankle boots:zara  szandál/wedge sandals:zara



Esti programra

Két izgalmas összeállítás, ugyan az a sort, teljesen más összhatás. Szeretem a vagány dolgokat a nőies, romantikus kiegészítőkkel kombinálni: pl.: szegecsek és virág vagy éppen ez a horgolt sort:)
Kedvencem a Zara szandál amin szegecsek és Swarovski kristályok is vannak: mennyire gyönyörű lenne egy hasonló Swarovski gyűrűvel ugye?


 virágos felső/flower top:mango  szürke top/grey top: mango  táska/bag: zara
gyűrű/ring: swarovski   fekete szandál/black sandal:mango  szegecses szandál/studded sandal:zara

English translation - soon...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó szetteket állítottál össze!
    Valami oknál fogva én soha nem hordtam sortot, így most sem, de ettöl függetlenül tetszik.
    A vásárlást illetöen ugyanígy vagyok, mint Te. Felesleges pénzkidobásnak tartom, ha valamelyik ruhadarabot nem tudom többször felvenni.

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    Szerintem ezt már lehet conscious shopping-nak hívni :)

    VálaszTörlés