2012. június 5., kedd

Két keréken - On 2 wheels

Két éve ha tehetem már én is két keréken járok a városban: pontosabban egy retro biciklin-amit imádok :) Persze nem éjjel-nappal, esőben-hóban...de rendszeresen nyeregbe pattanok: munkába, barátokkal borozni, ügyet intézni. Szeretem, hogy arra megyek amerre csak akarok, hogy nézelődhetek - azért magam elé is nézek ;-) -és hogy más biciklis társakkal kedvesen összemosolygunk, hogy milyen jó is bicajozni.
A bicikli behatárolja ugyan az öltözetet, de azért lehet csinosan öltözni hozzá, sőt! Egy meleg tavaszi estén, így mentem vacsizni egyik kedvenc helyemre a Kertembe. A balerina cipő egy régi kedvencem, és egy bizonyíték arra, hogy megéri a minőségibbet választani: már évek óta hordom és semmi baja!
Ha érdekesnek találjátok, akkor mutathatok még csini bicajos outfiteket!



 felső/top: h&m  nadrág/pants:h&m  cipő/shoes: jette joop
pénztárca/purse:h&m 


 pici sárga üveg fülbevaló: bigyó művek



grillezett sajt salátával - grilled cheese with salad

Since two years i’ve been on 2 wheels in the city: more accurate on a retro-bike I love :).  Of course not day and night, rain and snow…but I do it regularly: to work, to go out with friends for a glass of wine, or simply to arrange things in town. I love it because I can go whatever route I want, I can just look around... – do not worry I also look what’s front of me ;-) and I love when other bikers smile at me just becasue it’s so nice to be on 2 wheels.
When riding a bike is also important to chose the right outfit. Of course what you wear should be comfortable but it shouldn’t mean that you cannot dress up nice, in fact you should!
I wore this outfit on a warm spring dinner at my favourite place: Kertem (= My Garden). The balerina shoes is my favourite one and a proof that it's worth to buy quality product: I wear these since years and they are still in excellent shape!
If you find it interesting I can show you more outfits for cycling.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos ez a szett, az órád pedig különösen tetszik. Na meg persze a grillezett sajt se semmi. :) Én vagy 3-4 éve biztosan nem ültem már biciklin, az idén viszont úgy döntöttem, hogy újra előveszem, úgyhogy szépen ki is pofoztam, letörölgettem, már csak az alkalmat várom, hogy végre használhassam. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Hajrá és remélem újra megszereted a bicajozást!én is nagyobb kihagyás után kezdtem újra és az első belvárosi bevetésen kicsit izgultam de aztán totál hozzászoktam a forgalomhoz és imádom azóta is.
    V

    VálaszTörlés
  3. Igen, kérek szépen bicajos (akarom mondani motoros) outfit-et. Még-még-még. Ancsi

    VálaszTörlés