2012. június 10., vasárnap

Vissza a régi kerékvágásba - Back to normal

Az elmúlt 2 hét eléggé sűrű volt, három nagy munkánk is volt és tulajdonképpen szellemileg és fizikailag is távol voltam a valóságtól. A postok is ritkultak sajnos...Eddig a blogon nem írtam munkáról,mert a munka az munka, a hobbi meg hobbi...de most olyan érdekes és divathoz közel álló dolgokat csináltam, hogy ezúttal kivételt teszek:) A rendezvényszervezők élete sosem unalmas: kreatív és stílusos rendezvények, esküvők, bulik...jönnek-mennek, én kipurcanok,de pár nap pihi és újra akcióra készen állok. Szóval az alábbi fotók az elmúlt másfél hét termései...azt hiszem unalomra nem panaszkodhatok:)

luxus órabolt megnyitó, svájci tehénnel - luxury watch boutique opening with Swiss cow
 Ez volt a kedvencem: luxus órák, luxus ételek és szórakoztatás. Minden ami stílusos! Ezek az órák szó szerint luxus termékek, elég ha annyit mondok, hogy az áruk 7000-24 000 eur körül mozog...attól függ van-e benne és mennyi gyémánt vagy akár rubint. Khmmm...és mindezt megfoghattam,sőt fel is próbálhattam! ó azok a csodás gyémántos rubinos órák mindenféle fagyi színekben!
nagyon csinos modelljeink és az órák - our very chic models with watches

ez az óra: fehér kerámia, arany és gyémánt - this watch: white ceramics, gold and diamonds
 Oh, igen! a partyra kaptam én is egy órát kölcsön. "Szerény":))) Majdnem hazasétáltam vele ;-)
Röpke 7 millió forintocska. Jáááj de nagyon szépséges volt.

csak mi ketten és az indiai konyha - just the 2 of us and Indian food

 Egy este csak magunknak és a fantasztikus indiai ételek: csirke tikka masala és corma hmmm.....

na ki ő? jó kis koncertet szerveztünk:) - guess who? we set up quite a terrific concert :)


Tetőterasz party, tenger parti design - Roof party with seaside design

Munka után édes a pihenés - Sweet rest after busy work


The past 2 weeks were really busy, we had 3 big jobs and I was far away phisically and mentally as well. I couldn’t post that much either…until now I haven’t posted about work, becasue work is work and hobby is a hobby…but I was doing quite interesting things which has some connection to fashion so I thought I make an exception now J
I’m event organiser and so my life is never (ok, almost never) boring:creative and stylish events, weddings, parties come and go…I get totally knocked out, but a few days relxing and I’m ready for action again. The below photos show the some highlights of my last 2 weeks…I cannot say I was bored ;-)


2 megjegyzés:

  1. Ez nem is munka, ez szórakozás !
    Jó viccelek, gondolom mennyi idő, fáradtság egy-egy rendezvény megszervezése, lebonyolítása, de egy biztos nem unalmas, egyhangú meló :)

    VálaszTörlés