2012. július 28., szombat

Könnyű, mint az abc - Easy as ABC

 Ahogy a cím is mutatja, nagyon egyszerű kis recept következik. Továbbra sem török gasztro művész babérokra, jelszavaim: egyszerűség, friss alapanyagok, változatos ízek: gyorsan!  Szeretek főzni,de a dolgozó lányok világában erre nincs sok alkalom és nem is szeretnék félnapokon át sülő malacot sütni  (volt rá példa, egyszer. Három szó: karácsonyi vacsora barátokkal :)
A napi aktuális "recept" -  idézőjelben persze!
Szerencsére most rengeteg friss gyümölcsöt kapni és a piacon járva a gyönyörű nagy málnák és áfonyák láttán ihletem támadt egy könnyű  ebédhez, így a nagy melegben. Gyümölcs joghurtot nem szoktam venni (max. bio házit) mert cukros, íz fokozókkal és társaikkal vannak tele. Viszont így házilag bármikor jöhet! Hozzávalók: fél liter natúr bio joghurt, friss gyümölcs, kis méz. Akartam beletenni zabpelyhet is,de úgy látszik megettük,mert nem találtam :(
Én így csinálom: fél adag joghurt, rá a gyümölcs, majd megint joghurt, megint gyümölcs és a tetejére mézet csurgatok. Ennyi!

English translation below



From the title you could guess that a very easy-breezy recipe is coming up. I'm still not on the gastro-master competition, my guidelines are: simplicity, fresh ingredients, a variety of flavors: fast! I like looking but living the life of a working girl I do not have that much fo time and second: I don't want to spend my time with roasting a pig for half the day in the oven. Though it happened once, 4 words: Christmas dinner with friends. So the today's "recipe":
It's really great to have lots of fresh fruits around and as browsing the market place I saw beautiful and big blueberries and raspberries, so I thought about having a light lunch - especially in this heat. I usually don't buy fruit-joghurts since they incl. sugar, flavour enchancer&co., but making fruit-joghurt at home it's ok! Ingredients: half liter natural yoghurt,fresh fruits, honey. I wanted to add some oat-flakes as well, but it seemed we ate them up... I didn't find it :(
This is how I make it: half of the joghurt in a glass, than some fruits, again joghurt, fruits and the honey on top. That's it!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi hogy linkelted a blogcímed, ezt kár lett volna kihagyni, nagyon jó kis blogod van, már fel is iratkoztam! :)
    Remélem az én blogom is elnyerte a tetszésedet! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, úgyhogy fel is iratkoztam.
    Nagyon jó ez a bejegyzés, és gyönyörűek a képek, a virág is (hortenzia, ha jól gondolom).. :)
    Ha gondolod, nézz be hozzám is:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) Igen hortenzia, eddig vágott verzióban nem próbáltam de nagyon szuper, 3 hétig simán bírja!

      Törlés