2012. augusztus 30., csütörtök

Biciklis ruha - Bicycle dress

Imádok biciklivel járni a városban, aki eddig még nem próbálta vagy félt tőle az nagy élményt hagy ki! Teljesen más világ az autó és a tömegközlekedés után. Az enyém egy régi darab 2 éve szereztem fillérekért. Éppen egy nagy változás kellős közepén voltam, késő tavasz idején és azonnal tudtam, hogy erre van szükségem. Üdítő változást hozott az életembe ez a rozoga de csinos bicikli  - és azóta is töretlenül kedvencem. Jövőre már nagyon esedékes lesz a lecserélése, már ki is néztem egy tetszetős darabot, gyönyörű fekete-fehér...természetesen szintén retró design. :)
Egyik nap a fehér-piros biciklihez öltöztem, már csak egy fonott kis kosárka hiányzott a bicajról :) A nyári ruhát tavaly télen találtam, nagyon leárazva...mázli volt.  Könnyű anyag, és amit különösen szeretek: a saját anyagából alsószoknyája is van, így nem látszik át és a melegben is kényelmesebb.

English translation below 



 ruha/dress: women secret  táska/bag: zara  szandál/sandals: zara
karkötők/bracelets: thomas sabo 

I love to bike around the city and who have not tried yet, or was afraid of is missing a great experience! Completely different world after the car and public transport. I have it since 2 years and I got it for peanuts. I was in the middle of a big change during late spring and I immediately knew what I needed.  This old but pretty bicycle was a refreshing change in my life - and has been steadily a favorite...unfortunately I soon have to replace it. I have already spotted a nice number: beautiful black and white ... of course, also a retro design. :)
One day, I dressed to my bike -  there was only one thing missing: a nice basket in front :) I found this summer dress on winter sales, surprisingly cheap. Lightweight material and what I like in particular: it has the same material petticoat which makes it more comfortable.










6 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper az egész! A bicikli, a ruhád, a minden :D
    Fantasztikus, hogy mennyire csinos és elegáns tudsz lenni biciklizés közben is. :D Tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! szerencsére a bicaj olyan,hogy ruhában is tudok vele menni, nem látni be :)

      Törlés
  2. Csini vagy, mint mindig! :)
    Lenne egy kérdésem:
    Kinéztem egy cipöt a Mangonál ( még soha nem volt tölük cipöm), nem tudom, hogy 36 vagy 37eset rendeljek.
    Megbízható a számozásuk?
    Ez az egyébként, amit már az Arénában is néztem, ott jóval húszezer felett van az ára...:
    http://shop.mango.com/DE/p0/mango/schuhe/stiefel--booties/biker-stiefeletten-aus-leder/?id=73619026_02&n=1&s=zapatos&ie=1&m=&ts=1346434416099

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) Nekem 38as a lábam és a Mangonál mindig 38-asat veszek. A Zaránál szokott az lenni,h néha 39-es is vagy 37-es is jó...de a Mangonál stabilan a 38as. Szerintem jó minőségűek a cipői én szeretem :) Nem tudom láttad-e de a mango outlet-ben van szinte ugyan az a csizma amit szeretnél, csak picit olcsóbban:
      http://www.mangooutlet.com/DE/p0/outlet/damen/schuhe/ankle-boot-aus-leder/?id=53619028_R2&n=1&s=mujer.calzado&ie=0&m=&ts=1346655773866

      remélem segítettem! ha megrendelted kérek beszámolót ;-)

      Törlés
  3. De csini valaki! :)
    Most találtam rá a blogodra, fel is iratkozom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) én így pedig a tiédet láttam, jók a Lush-os bejegyzések, eddig nem izgultam rájuk de most a rúzsokat kipróbálom szerintem!

      Törlés