2012. augusztus 28., kedd

Őszi kedvencek - Autumn favourites

Megindult az őszi visszaszámlálás amit fájó szívvel veszek tudomásul...de azért be kell vallanom kicsit várom is...főleg ha olyan napos és meleg lesz, mint tavaly. Olyan szép őszi kollekciók vannak, hogy divatszerető lány legyen a talpán aki nem várja hogy kicsit rétegesebben öltözzön :)
Összegyűjtöttem pár kedvencet amolyan saját kívánság lista...én ezeket nagyon beszerezném! Ami lemaradt, az egy jó minőségű pamut maxi szoknya....ilyet sehol sem láttam eddig - ha valaki lát ilyet kérem sikítson!
1. fekete táska - pakolós de nem túl nagy és fontos,hogy legyen keresztpántja mert sokat bicajozom. Ez a  táska a Zarától különösen tetszik, nagyon egyszerű de a barna betét igazán jól mutat benne - különlegessé teszi.
2. kis fekete ruha - mert a munkámhoz elengedhetetlen és a régit már kikoptattam
3. "statement" ékszerek   - mert minden szimpla ruhát feldobnak, mintha újak lennének
4. rövid szárú motoros csizma - sajnos tönkrement az előző
5. fekete bőrdzseki - ami nőies de azért motoros is - így elegánsabb ruhákhoz is fel tudom venni.

English translation below


táska/bag: zara      ruha/lbd: zara   karkötők/bracelets: asos
gallér/collar: asos    csizma/boots: mango     dszeki/jacket: mango



The autumn countdown has begun about which I diagnose with a heavy heart... but I must admit that I also looking forward to it ... especially if  it’s going to be warm and sunny as last year. The beautiful autumn collections are now in stores so us fashion-loving girls simply cannot refuse the toughts of wearing layers again :)
I collected a few favorites of my own wish list. Which is not on it is a good quality cotton maxi skirt .... I have not seen such anywhere so if anyone sees such items please let me know!
1. black bag - sg bigger but still not too big and also with longer strap since I bike a lot. This one from Zara is really unique and I like the brownish color with the black.
2. LBD - because it's an essential working-outfit for me and my current one got weary.
3. "statement" jewels  - they make the basic clothes look unique and brand-new
4. short biker boots - because my last pair got worn out
5. black leather jacket - sg lady like but with a biker touch to pair it with elegant dresses



2 megjegyzés:

  1. Helló, helló! :)
    Nem írok külön hsz-eket, ide ömlesztve írok mindent, ami eszembe jut :)
    Ajánlásodra ettem a Bp-i tartózkodásunk alatt humuszt egy szír étteremben, és hmmm...isteni volt! Majd itthon is kipróbálom.
    Nem kaptam már olyan boyfriend jeanst, mint a tied, de helyette találtam egy nagyon szaggatottat a Mangoban :)
    A Mac prep+ prime-t hogyan használod? Annyira tömény, szilikonos krém, hogy borzasztó kellemetlen az arcomnak. Sminkelni nem tudok rá, mert nem lesz egyenletes...
    Már fél éve megvan, de nem tudom használni...
    Remélem lesznek még szépség posztok, pl. kíváncsi lennék miket használsz arcra- testre. :)
    Táskát én is hasonlót szeretnék. Láttam egy Guess-t az Arénában, még jó, hogy nem vettem meg, nálunk olcsóbb.
    És amit idén én is feltétlenül szeretnék, az a biker boots.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      örülök,h bejött a hummusz,egyébként sima barna pirítóssal is finom.
      A MAC prep+prime (az a fajta amit mutattam) csak T-vonalra ajánlott - sztem ezért találod töménynek egész arcra...én csak finoman beütögetem sminkelés előtt illetve várok pár másodpercet utána,h tökéletesen felszívódjon. ha így se jön be, akkor próbáld meg a másikat - a por állagút - ezt viszont alapozó fölé!
      Szépség posztokban igyekszem fejlődni - kitalálni valami újat :)

      köszi a hozzászólást! V

      Törlés