2012. október 3., szerda

Visszatérés a Buddha Bárba - Back to Buddha Bar

Nem olyan régen írtam arról, hogy az új Buddha Bár Hotelben jártam - akkor a megnyitó party volt - most viszont én és a kolléganőim szerveztünk itt egy rendezvényt, méghozzá a Sky Bar-ban. Nagyon stílusos volt minden, vittünk különleges orchidea díszeket, a vacsora menü fantasztikus volt, szólt a Buddha Bár zene és a vendégek autentikus sake-koktélokat szürcsölgettek. Meghívtuk Mautner Zsófi gasztro bloggert - szerintem sokaknak ismerős a Chili&Vanília blogból - mi már dolgoztunk vele, nagyon közvetlen és vidám nőci és mindig csodás dolgokat hoz. Most éppen távol keleti magokat-fűszereket.
Az előkészületek alatt is csináltam pár fotót - de nyugodt pillanat nem nagyon volt így kicsit feszengtem :)
ruha,cipő/dress,shoes:  zara 









Mautner Zsófi & Osama Kutaini Chef of Buddha Bar





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése