2013. április 25., csütörtök

Jeans on Jeans

Farmert farmerrel hordani régen hatalmas nagy "nem" volt, de változnak az idők és ahogy a farmer trend is alakult úgy ez a szabály is kezd kicsit rugalmasabb lenni. Ha bizonyos árnyalatokat jól megválasztunk, akkor nyerő ez a párosítás. Lehet van erre szabály, én mindenesetre akkor tudom megállapítani hogy két farmer anyag összepasszol-e ha felveszem. Ezeket felvettem és láttam: jó lesz :) Hogy kis szín is kerüljön a képbe, vettem fel pár színes karkötőt: a military zöldhöz egyébként is nagyon szeretem a neon színeket párosítani jól állnak egymásnak. És ha military, akkor halálfejes clutch.
Wearing jeans with jeans was a big no-no before, now this trend has changed and actually you can wear them together IF the color match is right. There is no special rule - or not that I know of - for me it's like this: I try them on and then I see if it's working together or not: now I thought it's working here :) To bring some color I added some bracelets of neon. I think it's just nice with my military parka, no? And if it's military then I had to get my scary clutch.

 parka:pepe jeans   boots:mango   jeans:zara     belt: h&m
jeanshirt: levi's   clutch:zara
 Imádom ezt a tavaszi kabátot, az előző postban még sállal a hidegebb idő miatt,de most hogy melegebb van ki tudom használni a szuper feature -jét : felpatentolható ujjak!Éljen a tavasz!
I love this parka,which I wore with scarf and sweater in a previous post - it was chilly then. Now that it's sunny and warmer I can use it's super feature: tucked up sleeves.


Karkötők balról jobbra: gap, mango és két újdonság Tájföldről
On my wrists from left: gap, mango and 2 random from Thailand 
funky

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csini voltál. Egyszer, de divatos és laza, egyáltalán nem erőltetett. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi a szabály farmer- farmer kombinációt illetően, de ez így szerintem tökéletes!Jól eltaláltad:)

    VálaszTörlés
  3. A szabályt én sem tudom csak érzésre mentem :) köszi Lányok!

    VálaszTörlés
  4. Hey,
    this is a great outfit. I wasen't sure about this new trend of combinating jeans with jeans, but it looks great in you.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    VálaszTörlés