2013. július 5., péntek

Korall&Rózsaszín - Coral&(pastel)Pink

Külön-külön is szeretem a két színt de együtt viselve még jobban! a kislányos halvány rózsaszínt feldobja az élénk korall, és már senki sem mondhatja, hogy a rózsaszín a 4 éveseknek való :) Ha egyedi hatást szeretnél elérni, e két színt kombinálva biztosan sikerül. Egy munka megbeszélésre vettem fel ezt az összeállítást -  szerintem nyugodtan lehet a színekkel merészebben bánni és elrugaszkodni a megszokott szürke, fekete zakós összeállításoktól. A pinket korall színnel hordva is szeretem,de ezzel az egészen halvány rózsaszínnel szerintem különlegesebb.

I like both colors but worn together makes a difference! This pastel pink goes really well with the more vibrant coral and noone can say that this pink suits only for 4 years old! :) If you want something unique, match these colors and you are good to go. I wore this oufit for a work meeting - I think it's ok to wear bright colors at work and even if you mean business you don't necessary need to wear grey or black. I like to wear coral with pink as well, but this pastel pink makes a more unique match.

zakó/blazer: zara   felső/top: pull&bear   szoknya/skirt: mango 
táska/bag: zara   szandál/sandals: stradivarius
 

A zakó még tavalyi darab, de ez a fajta rózsaszín továbbra is népszerű (szinte már nude színű) így biztosan találsz hasonló darabot a boltokban - és mivel itt a nyári sales, még az ára is kedvezőbb lesz! A szoknya viszont mostani darab, nagyon kerestem hasonlót és végül a Mango-ban találtam is. Magas derekú amit különösen szeretek és rengetegféle módon lehet variálni, ezt majd meg is mutatom egy következő begjegyzésben. Addig is nézzünk pár hasonló színösszeállítást amiket a Mango és Zara kínálatából válogattam össze.

The blazer is from last year, but you find this color now everywhere (it's almost nude color) and since it's summer sales time, you can get it on discount! The skirt is a recent piece found in Mango - has a high waist which I really like and you can wear it with almost everything. I'll show you soom another outfit. And now, let's see some similar items I've selected from Mango and Zara.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése